Zákazník nečaká. On chce doručenie zajtra.
Zákazníci sú dnes zvyknutí na rýchlosť, akú nastavili giganti ako Amazon. Objednávka dnes – zajtra doma. Čím väčší e-shop, tým väčší tlak na logistiku. A presne tu začínajú zlyhávať tie značky, ktoré si balenie nechávajú na vlastné plecia. Čas, ktorý by mohli venovať rozvoju značky, míňajú na skladanie krabíc a hľadanie štítkov.
Fulfillment nie je náklad. Je to nástroj rastu.
Veľa podnikateľov sa bráni delegovaniu logistiky, lebo si myslia, že ich to bude stáť viac. Pravdou však je, že ich to stojí najmä čas – a ten je v biznise najcennejší. Namiesto manuálnej práce môžu robiť to, čo e-shop skutočne posúva: marketing, získavanie nových zákazníkov, tvorbu obsahu či zlepšovanie služieb.
Odborná logistika ako súčasť zákazníckej skúsenosti
Zákazník nevie, či si tovar zabalil majiteľ e-shopu alebo externá firma. Vie však, že prišiel načas, v poriadku a krásne zabalený. Práve to je dôvod, prečo úspešné e-shopy spolupracujú s fulfillment partnermi – logistika sa stáva profesionálnou, spoľahlivou a predvídateľnou súčasťou zákazníckej skúsenosti.